Pagina's

woensdag 4 juli 2012

°° Etappe 2 - 37km naar Munkzwalm



Vandaag een zware dag gehad. Om het kort samen te vatten ik heb veel te veel bagage. Maar ondertussen is er al een oplossing. M'n dochter gaat met haar vriend een tablet halen en me die brengen.'t Is laat ik ben maar om halfnegen binnengelopen en ik was reeds om halftien vertrokken. Ik ga niet te veel uitweiden, want m'n tentje moet nog recht 



Eerst een woordje van dank aan de campinguitbaatster, Mevrouw Regina Lippens, hier van Canteclaer Camping. Ik mag gratis stroom, internet en een staanplaats. Deze middag heb ik op het pleintje in Wetteren samen met mijn dochter gegeten. Ze was me tegemoet gereden en had bij de bakker wat uitgehaald



Ik ga hier stoppen, mijn pijpeke is uit. 



Morgen is het iets minder zwaar. 

Goodnight 

Reacties (3) 
groetjes
Dat was te verwachten hé Jan, zoveel bagage niet te doen en ge maakt er wel heel lange dagen van, veel succes nog en hou je gezond groetjes Roger 
04-07-2012 om 11:46 geschreven door Roger Vanwynsberghe 

Gewicht
Jan, gelezen dat je bagage maar 15% van je lichaamsgewicht mag zijn om comfortabel te kunnen stappen. Ik weeg 70kg, dus zou maar 10.5kg mogen dragen.
04-07-2012 om 10:01 geschreven door Vandemaele Arne 

hey jan, 
ik vind het heel leuk om uw blog te lezen ,ik kijk er elke keer weer naar uit om uw avontuur te volgen , ja ik kan geloven dat een laptop wel veel weegt ,een tablet zal inderdaad minder wegen, nu gaat dat natuurlijk nog gemakkelijk om even te wisselen maar eens in het buitenland zal dat natuurlijk moeilijker zijn hé , hoop dat je niet teveel last gaat krijgen van onweer de komende dagen , en hou de moed erin , wij volgen u zenne , groetjes karin xxxxx 
04-07-2012 om 08:39 geschreven door vercauteren karin


Geen opmerkingen: