Pagina's

dinsdag 17 juli 2012

° etappe 15 - 20km naar Plaisir (1)

Nee, ik ben nog niet aangekomen. Vandaag hou ik het liever sober uit respect voor de integriteit van de betrokken mensen waarvoor ik stap. Ik hou nu een stop aan een Mc Donalds. Hier heb ik gratis Wifi en kan ik even mijn boodschap brengen.
Stilletjes ben ik vertrokken vanmorgen. Langs de boorden van de Seine stroomopwaarts naar het Zuiden. Ik was behoorlijk aangedaan van het verschrikkelijke nieuws. Vandaag stap ik voor jullie, jullie namen staan op mijn steentje. Veel sterkte, veel moed. Ik hou jullie in mijn gedachten. 
Jan

reacties (1)
toi toi toi! 
Nog goed stappen hé Jan! Jammer van het boekje vd Somme, maar ik ben er zeker van: Flap heeft boekjes genoeg :)! Leuke foto's van onderweg trouwens en van het vertrek. Spijtig dat we er niet waren maar de enige zonnige dag hier zaten we dus toch in Bobbejaanland. Heb wel aan jou gedacht! Groetjes, Esther xxx
17-07-2012 om 11:41 geschreven door Esther

Geen opmerkingen: