Pagina's

zondag 22 juli 2012

° Op weg naar Cloyes, een tussenstop

Even een tussenstop gemaakt in Châteaudun in een Mc Donalds. Kwestie om even na te zien, er zou iets schelen met de fotolinken. Tegelijkertijd doe ik mij te goed aan een Mc Wrap Chicken. Ooit een suggestie van den Billy die ik bij deze ook een aanrader vind in het assortiment Junkfood. Ik las de reactie van mijn vrouw over de lelijke woorden ‘Kreng en kwezel’ waarmee ik mij nogal laagdunkend uitliet over enkele dames die ik op mijn reis tegenkwam. Ook bij deze neem ik deze woorden terug ( ik moet nog altijd luisteren hé naar mijn chef ) en laat ik de vervangende omschrijvingen van deze woorden over aan de verbeelding. 

Voor wie zich moest storen aan de taalfoutjes in de reacties van mijn lieve echtgenote zou ik willen vragen om een oogje dicht te knijpen. Als Franstalige is het niet makkelijk om het Nederlands foutloos te schrijven. Dit maar even terzijde. 

Bedankt.

Seffens stap ik voort naar Cloyes sur Loir. Een goeie 20 km nog denk ik

Geen opmerkingen: